середу, 12 вересня 2018 р.

Вільний стиль вільної особистості


 Ви можете нічого не знати про певну людину, але з її образу можна багацько второпати про цю особистість. Наскільки вона подібна чи неподібна вам. Річ не в брендах-трендах - річ у самоподачі.


Наташа ЗінченкоПрацівники банків поза межами роботи можуть вдягати найяскравіший сонячний одяг, а на праці вони несуть виточене класичне поєднання кольорів і викликають відповідне ставлення: зрозуміло, що цей хлопець з моїми рахунками точно допоможе.

Я люблю різний одяг. Яскравий. Витончений. Грайливий. Я ніколи не ставила за мету бути, як усі чи не як усі, слідувати моді та кольоровій гамі сезону. Бути собою крутіше!

Надаю перевагу одягатись під настрій, але з розумінням, в яку погоду, куди, до кого та навіщо йду. Навіть, якщо я сьогодні купила неймовірну коктейльну сукню, то на шашлик з друзями однаково вдягну шорти чи штани. Дурних нема.

Я можу вдягнути спідничку у вишеньку з білою футболкою або сарафан у ромашечку. Що ще треба, щоб відобразити весь настрій легкості та налаштованості на дитячий захват і позитивні враження? Звичайно, якщо не переборщити: "цяцьката сорока" то якось взагалі нерадісно.

Наташа ЗінченкоНайбільше я люблю сукні. У мене їх багато. Дуже. Я їх люблю віддано, якісно та кількісно. Про кожну можу сказати, де її купила, про "любов з першого погляду" саме з цією сукенкою, про якісь приємні моменти, коли я була в ній. Речі бережуть емоції. Емоції бережуть жінку.

З кольорів люблю майже всі, крім сірого. Ненавиджу сірий у всіх відтінках. Не мій. Самотній. Живе на межі чорного і білого та прагне до гармонії та стабільності через виснаженість і втому. Сумно.
Кольори роблять речі яскравими чи спокійними, екстравагантними чи витонченими. Одяг підкреслює наші фігури, особистості та характер.

Форма лише доповнює сутність. Комфортно почувати себе в обкладинці можна на будь-який гаманець. Від відвідин секонд-хенду чи розпродажів мас-маркету ніхто нічого не втратив, хіба що знайшов. 

Пам’ятаємо про зручне взуття, витончені мешти та органічні аксесуари. Деталі мають значення. Образ складається з деталей.

А вам комфортно у власному образі? Чи тренди на п'яти наступають?







Немає коментарів:

Дописати коментар